Cara Nak Buat Corndog

Bukan apa takut orang lain ambil nama syarikat yang kau nak. Kau yang kena buat kerja-kerja mental.


Senang Rupanya Nak Buat Corndog Viral Tu Corn Dogs Braised Nutella Ice Cream

Kalau dah jumpa sinar di penghujung jalan cepat-cepat daftar SSM.

. July 22 2021 April 27 2021 January 26 2021 aku yang tidak kau ini itu dan di anda akan apa dia saya kita untuk mereka ada tahu dengan bisa dari tak kamu kami adalah ke ya orang tapi harus pergi baik dalam sini seperti hanya ingin sekarang semua saja sudah jika oh apakah jadi satu jangan Notes 1 This list was. Fikirkan nama syarikat elok-elok. Jangan main-main bab branding.

Lainlah kalau kau nak bayar aku RM1 juta bolehlah aku pecahkan kepala aku untuk buat branding company kau.


Corndog Corn Dogs Afternoon Tea Food


Pin By Eylese Davis On Burger In 2022 Food Corn Dogs Food Styling


Homemade Sosej Simple Homemade Sausage Recipes Food


Pin On Food And Drink

Post a Comment

0 Comments

Ad Code